donderdag 8 november 2012

Jack3d Micro review

Jack3d Micro is de opvolger van de "oude" Jack3d . Lees hier reviews over jack3d micro zodat jij weet wat je van deze pre workout kunt verwachten.

Jack3d Micro review
Lees hier een ingezonden Jack3d micro review van een zeer tevreden klant.

Hallo jongens, toen ik hoorde dat Jack3d met een opvolger kwam kon ik echt niet wachten om deze pre workout te nemen. Hiervoor nam ik namelijk voor iedere training de oude Jack3d wat me zeer goed beviel. Alle andere pre workouts  vielen namelijk in het niets in vergelijking met dit top product. Maar genoeg over de oude jack3d nu over Jack3d Micro.

De smaak
De smaak van jack3d micro geef ik een 8/10, in vergelijking met andere supplementen is hij erg lekker en mengt goed met water, geen last van klontjes hierdoor is hij makkelijk weg te drinken. Ik had trouwens de smaak Fruit punch.

De pomp
Van deze pre workout kreeg ik echt een duidelijke pomp, die ik in tijden al niet heb gehad. Ik voelde me voller en opgepompter dan ooit.

Energie, De energie die ik van jack3d micro kreeg was echt perfect, ik neem nog niet eens de volle dosering en ik had maximale energie om me lekker uit te leven in de sportschool.  Wat ook ideaal is is het feit dat je totaal geen last van een crash hebt de energie neemt langzaam af maar daarna voel je je niet moe zoals andere pre workouts wel kunnen veroorzaken.

Kortom jack3d micro is de pre workout van het moment als je echt vooruitgang wilt boeken en hij is nog beter dan de oude Jack3d.
jack3d micro review


Heb jij dit top product al een keer gebruikt? Deel jou Jack3d Micro review met ons, zodat iedereen een duidelijk beeld van dit product kan krijgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten